کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

سری: علوم انسانی

شما باید با کیم‌وو چونگ آشنا شوید، نه تنها به این دلیل که پسربچه فقیری بود که با تلاش و کوششی وصف‌ناپذیر، گروه صنعتی دوو را با بیش از ۲۵ میلیارد دلار فروش سالیانه تاسیس کرد و یا به این دلیل که رهبران جهان، نبوغ افسانه‌ای او را در کار و تجارت ستوده‌اند؛ شما می‌بایست با وی آشنا شوید، زیرا سرگذشت وی مجموعه‌ای از راهنمایی‌های خلاقانه و کاربردی در راه رسیدن به موفقیت در کار و زندگیست.

خلاصه کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

همان‌طور که اشاره شد، این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌های کیم‌وو چونگ خطاب به مردم کشورش است. در مقدمه کتاب آمده است که: «کیم در این کتاب با احساسات فراوان از موفقیت‌هایش سخن می‌گوید: «من هیچ‌گاه مانند یک انسان دیوانه برای کسب درآمد ناچیز کار نکرده‌ام»؛ او از انجام کارهایی که دیگران آنها را غیرممکن می‌دانند لذت می‌برد.»

کتاب از ۴ قسمت و ۵۲ فصل تشکل شده است. هر فصل به طور خلاصه موضوعی را بررسی می‌کند. ۴ قسمت اصلی این کتاب عبارت است از:

  1. رویاپردازی
  2. مدیریت
  3. رشد کردن
  4. رهبری

به عنوان نمونه، فصل‌های قسمت اول کتاب که ۸ مورد است شامل این موارد می‌باشد: تاریخ متعلق به رویاپردازان است / فلسفه من در زندگی: چرا من از بدو تولد خوشبین بودم / چگونه رویاهای سازنده داشته باشیم / تفریح من کار کردن است / دنیای بزرگی در انتظار توست / اقلیت خلاق / چه کسی نابغه را از خواب بیدار می‌کند؟ / خوشبختی واقعی چیست؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.